fredag, november 17, 2006

Telenor

Usch. Usch! USCH! Jag hatar Telenor. För några veckor sedan så kunde jag itne längre skicka SMS eller ringa från min mobil. När jag försökte ringa blev jag bara kopplad till Telenors kundtjänst. När jag talade med mannen på kundtjänst fick jag reda på att de hade fått returnerad post från mig, och att det var därför de hade stängt av mitt konto. Okej tänkte jag, det gjorde väl inget eftersom de slog på det direkt efter att jag pratat med dem.

Så några dagar senare fick jag en räkning på SMS (!), på 119kr som jag betalade in. Det var alltså för den räkningen som aldrig kom fram. Så några dagar senare fick jag ännu en påminnelse på posten om att betala de där 119 kronorna. Den kastade jag såklart bort. Men igår fick jag ännu en räkning, och på den var pålagt en påminnelseavgift. Herregud! De är ju fullt medvetna om att jag inte hade fått deras räkning, hur fan kan de då förvänta sig att jag ska betala den? Jag betalade den liksom direkt jag hade fått SMS från dem. Ska ringa och tala allvar med dem nu...

Senare:
Nu när jag pratat med kundtjänst kan jag iaf säga en positiv sak om Telenor. De här jävligt trevlig personal. De krediterade min nästa räkning med påminnelseavgiften. Superschysst!

Inga kommentarer: