tisdag, juli 15, 2008

Svarthåriga inrederskor


Har länge irriterat mig på att alla inredningsprogram på tv har minst en liten käck, svarthårig, skitcool tjej med i programledaruppsättningen. Speciellt har jag irriterat mig på programmen Nytt Läge, Sommartorpet och Äntligen Hemma, eftersom deras svarthåriga tjejer är totalt jävla värdelösa på att inreda. 


Av nån anledning visas Äntligen Hemma just nu på tv4 varje vardag, och idag när jag satt och bevittnade skapandet av ett chockrosa badrumsskåp så slog det mig - det är samma tjej i Sommartorpet som i Äntligen Hemma. Snacka om att gripa efter halmstrån när Ernst slutade: "Om tv4 tar någon av oss måste vi ta någon av dem. Få se nu... Om man bortser från Ernst, vad är då det allra hetaste just nu? Ja just det, svarthåriga tjejer! Anställ en riktigt usel."

1 kommentar:

Sanne sa...

Marcus, Marcus, Marcus. Om du kanske skulle tillbringa liiiiite mer tid ute och liiiite mindre tid inne så kanske du skulle slippa att kolla på tv överhuvudtaget :) Sedär, det var dagens visdoms ord från mig.