onsdag, juni 09, 2010

Nu vore det soft att KNULLA! //Sex bloggen

Jag blir så jävla störd på alla trötta typer på Aftonbladets bloggtjänst som bloggar om sex. Det är så totalt ointressant och meningslöst. Tyvärr verkar jag vara den enda som tycker så, då dessa totalt oinspirerade, felstavade pissbloggar får typ tretti gånger så många träffar som min egen. Detta trots att alla inlägg ser ut som: "Nu vore de mysit att ha nån å mysa me;-) kanske lite massage o levande ljus o champange å sen får vi se va de leder till..................;-);-)" De många punkterna signalerar att viss, "snaskig", information utelämnas. 

Och läsarna strömmar till som fan: "Jävlar vilken bra sexblogg!" Det är pinsamt att ens ha en blogg på samma tjänst som puckona. Jag kanske ska byta namn på min blogg till "Sex från Ryd" och börja skriva alla inlägg i ett mörkt rum med skärmen avstängd och med tumvantar på händerna. Alla inlägg skall vara direkta citeringar ur FIB Aktuellt eller liknande tidning. Dock: när det börjar hetta till avslutar jag helt plötsligt inlägget med "å sen får vi se vad de leder till.............;-)"

Och sen slänger jag in en desperat bild:
tumblr_kpu6llYAMU1qzs286o1_500.jpg


LÄS MIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Fråga! sa...

Varför är det så viktigt för dig att folk ska läsa din blogg? Är din självbild beroende av antalet läsare? Jag tycker den håller hög klass ändå

Marcus Gehlin sa...

Det är inte viktigt för mig. Jag finner det däremot underligt att min blogg inte har några läsare, trots att den, liksom du helt korrekt påpekar, är jävligt bra. Och ännu underligare blir det när jag ser att bloggar som denna: http://blogg.aftonbladet.se/herrsspekulerar, har fler läsare än min.När jag går in på en blogg som den jag ovan länkat tänker jag såhär: "Dra åt helvete, vilken totalt värdelös skitblogg!"

Veron sa...

Jag kände precis som du så tillslut blev jag tvungen att flytta från AB. Inte för att jag fått fler läsare men jag slipper få det uppkört i ansiktet varenda dag att folk som Herr S har en miljard fler läsare än mig samt att jag inte brytt mig en sekund huruvida Kettu och DragonFay är osams eller inte. Innan idag då när du påminde mig :) Och det är väl klart som fan att det är viktigt att ha många läsare och att ens självbild är kopplat till besöksstatistiken? Annars hade man väl inte bloggat öht? Då hade en dagbok fungerat lika bra. Mer läsare till oss vettiga!