lördag, december 11, 2010

SJ kan verkligen dra åt helvete

Jag beställde just den billigaste biljetten mellan Linköping och Arlanda den 21a december. 350 spänn! Helt seriöst alltså... Två timmars resa, utan sittplats: 350 kronor! Det blir ingen mat den här veckan...


Och varför i helvete kan man inte få sitt beställningsnummer via sms längre? Så jävla störande. Jag frågade en gång ombord på ett tag, kärringen svarade: "det kan man visst få!" MEN DET KAN MAN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag blir så jävla arg!


Mamma: jag är framme vid halv sex.

8 kommentarer:

gnäll sa...

Men ta bussen istället då.

Marcus Gehlin sa...

Håll käften.

Ida sa...

Det har fungerat för mig på senaste tiden konstigt nog!

Henrik sa...

Men...men..men...Fira min examen kvällen den 21 då??

Linda sa...

Jag håller med dig det är skumt att man inte kan få beställningsnumret via sms. Har själv svurit över det för ett mail tar man inte alltid med sig.Hittade en biljett från Gävle till nyköping för 2 pers för 520 kr. Lagom pris egentligen. Men skumt att vi får en billigare än vad du får som ändå åker kortare väg.

Marcus Gehlin sa...

Men jag åker ju till Australien natten mellan 21a och 22a. :P Jag sa ju det att du ska ha "tur" om jag hinner komma på framläggningen.

Marcus Gehlin sa...

Ja. Nog är det underligt allt...

Jana hultberg sa...

Jag håller med dig det är skumt att man inte kan få beställningsnumret via sms.