torsdag, februari 19, 2009

IBF Falun lyckas än en gång

De som regelbundet läser den här bloggen vet säkert att jag inte är speciellt förtjust i IBF Falun, och gärna gör mig lustig över föreningens dumhet. Nu har de gjort det igen: http://www.ibffalun.com/Arkiv.asp?ArticleID=391&

"Nu tar vi nästa steg i varumärkesbildandet och jag vågar sticka ut hakan när jag påstår att vi nog är först inom lagidrotten i Sverige. Visst kan man ha en låt som en föreningslåt. Men vår profil är bredare och kan användas som ringsignal, intro vid in spring, klappa igång under matchen, måljingel, reklam i radio etc. En fartfylld låt i grunden med viktiga budskap som vi i IBF Falun med våra tre elitlag vill förknippas med."

Ha ha ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken otrolig tönt du är...vad skrattar du åt???Tycker att IBF Falun ligger steget före alla elitföreningar med sitt tänk.Enligt rykten ska IBF Falunlåten vara riktigt bra.Så nu tar vi om det hela...Ska vi skratta åt IBF Falun?Nej!!!Ska vi skratta åt dig?Ja!!!Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahha

Marcus Gehlin sa...

Vad jag skrattar åt? Här är ett exempel: "Men vår profil är bredare och kan användas som ringsignal, intro vid in spring, klappa igång under matchen, måljingel, reklam i radio etc."Är du dum?Ja!!!