onsdag, juni 20, 2007

Bagagehanterarnas hemliga pakt

Jag vet inte om ni förväntar er någon slags resedagbok här. Gör ni det är ni hur som helst helt fel ute. Det är inte min stil att skriva om massa sådant krafs. Hur som helst har det varit varmt (såklart) och jag har solat (såklart) och druckit alldeles för mycket läsk (såklart).

Hur som helst så tänkte jag på en sak igår. När väskorna kommer ut på rullbandet efter att man flugit, är det inte konstigt att ens egen väska aldrig kommer ut först? Jag har aldrig träffat någon vars väska kommit ut först. Troligen är det så att de skickar ut några tomma väskor först, bara för att jävlas.

3 kommentarer:

uno sa...

Jasså, är det så det går till? Förklarar saken. Tack för tipset!!!!

hasse lavin sa...

Oj, när du checkar in riktigt sent..ska du se att din väska är först ut. Logik, faktiskt! Fast liiite kul var din observation!

Anonym sa...

haha ´hahaha haahaaalltid lika roligt att läsa dina dagboksinlägg, man blir lixom på bra humör..hahh