onsdag, juni 06, 2007

Totalförstörd morgon

Varje morgon ställer jag alarmet på 0750 för att gå upp och slå på radion, och sen ligga kvar i sängen och mysa till klockan tio. Tyvärr ville någon jävlas med mig idag. När jag slog på radion var alla kanaler som borttrollade. Radion var inställd på en helt skum kanal som knappt hördes och inte ens låg på FM-bandet.

Grejen med min radio är att det är stört omöjligt att hitta den kanalen man vill. Gång på gång fick jag in äckliga Rix FM med äckliga Gert fylking. ("Hej jag heter Gert, jag är skitgammal men kan ändå berätta fräckisar. Jävlar vad jag är rolig.")

Hur som helst, när jag väl får in Mix Megapol så är det inte ens Äntligen Morgon med Adam och Gry, utan den där äckliga gubben som brukar sända om dagarna. Lika bra att gå upp med andra ord. Hur fan ska man kunna ligga kvar i sängen med sånt skit på radio? Jag känner på mig att detta kommer bli en usel dag...

Äckliga nationaldag!

1 kommentar:

Krueger sa...

Haha jag håller helt med om den där äckliga gubben. Han låter som en svensk cowboy.När jag tänker efter så skulle jag vilja veta hur han ser ut.