torsdag, juni 07, 2007

Brandvarnare, alarm eller jordens undergång?

Någon idiot i en korridoren under mig har en mackapär som låter extremt högt. Ungefär sex gånger i minuten, med helt oregelbundna intervall, går världens mest irriterande ljud igång. Tyvärr är det så varmt här att jag måste ha fönstret öppet, och det tror jag att idioten med mackapären också har. Hur som helst kan det fan inte vara någon hemma på hela den våningen, för jag är säker på att någon hade slaktat den där jävla maskinen i så fall.

Jag kan inte fatta vad det är för något. Ljudet håller på olika länge varje gång, och alldeles för ofta och högt för att vara en väckarklocka. Och det är för högfrekvent för att vara ett brandlarm. Om det är jorden som går under återstår väl att se...

JAG GILLAR ATT SOVA PÅ MORGONEN!

1 kommentar:

NotMine^^ sa...

Asså, jag kan förstå att du tycker de är väldigt jobbigt med de där ljudet.Jag har varit med om samma sak flera gånger om, men ännu inte kommit på vad de är för något. Skit jobbigt är de jag vet.Tycker synd om dig som dras med det nu faktiskt. Gå och säg till människan då?Eller slå till honom/henne och be om att människan stänger av skitljudet som går hela tiden. Visst , våld löser ingenting, men i vissa situationer gör de faktiskt de. jag vet själv liksom.Men men..Hoppas allt löser sig. :)//Kram Suss^