lördag, augusti 18, 2007

För fet för en bike

Jag tror jag har löst punkteringsproblemet. Jag är för fet. Vet ni att jag väger nästan 90 kilo? 88 kilo dundrade vågen upp på sist jag vägde mig. Sorgligt...

Jag har idag cyklat med alla nollorna ut till ett kollo där de ska övernatta. Eftersom Nakamura har rullat sin sista meter så lånade jag en cykel av David i min klass. Den höll hela vägen dit (1,7 mil) och nästan hela vägen hem. Ungefär i Lambohov tappade den orken, och jag fick lov att gå. Igen! Jag hatar att gå när man är inställd på att cykla. Hoppas att David inte blir så arg. Jag ska erbjuda mig att laga den, men just nu har jag inte råd.

1 kommentar:

peter gehlin sa...

Kära Marcus vad har hänt snart 90 kg...hmmmm bådar inte gott, dvs ca 5-6 kg uppgång på ett års studier...detta gånger 5 år skulle ge en viktökning med 25-30kg om fyra år..dvs 108 kg när du går ut skolan..se upp eller börja träna..