söndag, oktober 19, 2008

Bakfull

Alltid när jag är bakfull känns det som om jag har världens äckligaste slem i hela näsan. Jag går hela dagen och försöker spotta, fräsa eller snyta ut det men det går fan inte. Idag är en typisk sådan dag. Till råga på allt har jag blött näsblod tidigare, så nu spottar jag dessutom blod.

Vi var ner på Herrgårn i går, jag, Mattis och vår gode vän Jesper C. Meningen var att fira att Jespers första tenta var skriven, men just som det var som allra roligast på dansgolvet blev Jesper utslängd. Jag och Mattis var kvar till stängningsdags och pratade med lite folk.

Idag blir det glass, MTV och studentmatch med StockholmSkavsta. Kanske blir det också lite plugga, men tisdagens tenta känns ännu långt borta. Vad dåligt jag skrev idag. Förlåt för det.

2 kommentarer:

sjusan sa...

ingen hit ha en bra söndag endå mvh anna

Marcus Gehlin sa...

Jag skojade bara om matchen. Det var nästa helg...