onsdag, juli 07, 2010

Ahhh, my eyes! The goggles do nothing!

Egentligen är mitt förra inlägg fortfarande så pass aktuellt att jag inte borde behöva skriva något mer den här veckan, men jag gör det ändå.


Just nu är det dåligt. Mitt ena öga drygar sig igen, tre år efter att det gjorde det förra gången. Det är typ nån irritation under ögonlocket som är riktigt jävla irriterande och som inte blir bättre trots att jag inte använder linser. På grund av den här jävla skiten har jag inte kunnat vara ute och springa nu på två veckor (springa i glasögon? ja, visst...) och jag måste gå på gymmet i glasögon (alltså jag ser ut som en jävla idiot, typ pretto gone gym) och jag måste jobba i glasögon varje dag (glasögon+stekande sol+trettifem jävla plus=svindrygt).


Som vore det inte nog med det så ser jag typ ingenting med mina glasögon heller. Jag har skjutit upp införskaffandet av nya glas lite för länge känner jag. Men sen handlar det ju om pengar (a.k.a. det som jag inte är gjord av) också. Och för att få pengar till den skiten måste jag jobba (med glasögon) och för att orka jobba måste jag träna (med glasögon) och helst skulle jag behöva springa (med glasögon) också.


Alltså jag blir så jävla sne så det finns inte. Jag hatar glasögon. Åt helvete!

Inga kommentarer: