måndag, augusti 23, 2010

FUCK! CRAP!

Nu är jag sjuk igen. Min kompis Henke smittade mig: "Bara så att du vet så är jag lite sjuk, vi kanske inte ska ses?", "Nä, det är lugnt. Jag får det säkert inte." Men jag fick det... Och jag pallar fan inte!


Idag och igår har jag typ ätit en årsförbrukning av ingefära och bara druckit brustabletter och apelsinjuice. Vet ni vad som händer då? Man blir fett risig i magen - INTE frisk.


Nu ska jag hur som helst på sittning och party och imorgon skall jag på togasittning och togaparty och på torsdag ska jag på stort jävla ölparty men på fredag blir det bara ölhäng. Vi får se hur kroppen svarar på det. Hur som helst verkar det inte som om det blir någon träning på ett bra jävla tag framöver. Gissningsvis så är detta inte det sista jag bloggar om den här sjukdomen, när jag väl råkar ut för sjuka (typ alltid) så brukar det ju bli mitt favoritämne.


Och en annan sak: jag orkar knappt leva.

Inga kommentarer: