fredag, augusti 13, 2010

Hannas Dark Forest

Köpte cider på systemet förra veckan: Hannas Dark Forest. Det skulle vara en cider med blåbärssmak, vilket lät trevligt. Tyvärr var det inte det, varken blåbärssmak eller trevligt. Den smakade bara äpplecider. Om det är någon blåbärssmak tillsatt så var den omöjlig att känna (äpple kanske tar ut blåbär eller nåt). Drack en själv, gav den andra till min gode vän Jesper C. Jag fick i mig min, han drack en mun och använde sedan flaskan som papperskorg åt sina använda snuspåsar.


Vi gick till Hemköp i Ryd och köpte ett sexpack Spendrups 2,8or istället. Jesper bjöd på det men om man ska hårddra det ligger han fortfarande i skuld till mig; tre 33or Spendrups kostar mindre än en 33-flaska med Hannas pissvatten.


Och så var jag igång med klagandet igen. För att fortsätta: jag har tenta på måndag. För att sluta: sen är jag ledig.

Inga kommentarer: