onsdag, augusti 04, 2010

1. Hitler 2. Bomber 3. Att flytta (Avskyvärda saker topp tre)

Jag har kommit på hemligheten med att flytta snabbt: skit i att vira in allt porslin i papper. Tyvärr så kan inte ens jag lösa problemet det innebär att flytta in tre trappor upp i en trapp utan hiss...


Förresten: gick precis igenom min blogg litegrann och tänkte på att jag typ bara skriver om saker som är jobbiga eller saker som jag hatar eller saker som jag stör mig på. Min teori är att jag blir arg alldeles för sällan och därför måste få ut lite här istället. Jag skulle behöva gå typ inverted anger management.


Det har inte varit någon hittills som undrat hur singellivet är, men jag berättar ändå: sjukt tråkigt. Vardagen känns sjukt ensam och jag har stört svårt att slappna av. Har typ aldrig träffat så mycket folk som under senaste veckan, ändå kan jag knappt vara hemma nu. Hela tiden känns det som om jag borde hitta på något. Har bott tre dagar ensam här nere nu och är redan less på skiten. Och då har jag ändå bott i våran gamla roliga lägenhet. Få se hur det blir när jag flyttar till min nya tråkiga fula lilla lägenhet...


Var förresten och kollade i min nya lägenhet igår. Hade egentligen tänkt gå på en långpromenad men när jag, efter en hel dags sittande i soffan, rörde på mig gjorde min mage också det och jag blev tvungen att uppsöka toa. Jag chansade på att den föregående hyresgästen hade lämnat en rulle papper och lyckligtvis var det också så. Dessutom hade personen lämnat en dammsugare och en massa andra städgrejer. Asschysst!


Och också: i kylen låg en mandarin och två stycken foliepaket. Vågade inte öppna folien, det är säkert avhuggna fingrar eller öron eller kanske en tunga. Eller så är det ischoklad...


Efter att jag har poängterat följande så är det klart slut: anledningen till att jag skriver "typ" så ofta är att jag tycker det blir rolig text då. Det beror inte på att jag är en ungdom som har tappat bort det riktiga svenska språket. Sug på den, alla kärringar som ringer in till Ring P1 och menar att det svenska språket är förstört. Och också: jag använder hur jävla mycket svordomar jag vill.


Nu: klart slut!

Inga kommentarer: