onsdag, april 18, 2007

Algebradepressionen över

Ett tag nu har jag varit så otroligt deppig att jag inte orkat skriva i bloggen. Anlednignen till detta har varit algebra. Runt jul förra året skrev jag rätt mycket i min gamla blogg om mitt hat mot algebra, och klarade heller inte tentan som var i julas.

Onsdag för en vecka sen var det så dags för omtentan, och jag var laddad som tusan. Jag åkte ner till Linköping på lördagen och pluggade så mycket jag bara kunde. Innan tentan gick jag och skrek och peppade här hemma. Men allt mitt hopp försvann när jag kom till tentan, alla frågor såg helt knäppa ut. Jag fattade ingenting. Jag trodde jag var körd.

Men, som ni säkert förstår så klarade jag omtentan. Fick resultatet idag, och nu är jag nästan för glad för att åka till skolan. YES!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Algebraångest är värsta sortens ångest!

Sanna sa...

Grattis! Hoppas det blir lika bra för mig, sitter och våndas över omtentan jag skrev igår. Trodde jag hade koll, men när jag väl satt där frös jag. Grammatikångest är inte heller roligt..

Ank sa...

Ett stort grattis! Kram

Emma sa...

Grattis MACKAN! ;)

Ida sa...

Åh, åh åh! Härligt jobbat babe!