söndag, april 29, 2007

I Falun igen

Nu är det ledigt från skolan, och jag är i Falun igen. Tyvärr besökte jag Etage i fredags, så här kommer ännu ett inlägg om hur totalt jävla värdelöst Etage är:


Det är totalt skitsopigt. Vi kom dit vid tolv, betalde nittio(!) kronor i inträde och gick in. I lokalen var det max hundra personer, och alla såg ut att ha skittråkigt. Som om alla tänkte "har jag betalat hundra kronor för att komma in tänker jag fan stanna här tills de stänger". Så dumma var inte jag och Jesper, vi gick efter tjugo minuter. På vägen ut beklagade jag mig för Jesper om hur tråkigt det var, varpå en vakt skrek "det är frivilligt att komma hit" efter mig. Jag är glad över att det är frivilligt att gå dit, för jag tänker aldrig mer gå tillbaka.

4 kommentarer:

syrran sa...

men fredagar på etage är det sämsta! har jag inte lärt dig någontign!?

Steffo sa...

Hej Marcus!Jag såg dig i fredags och då såg det ut som att du hade väldigt roligt! Du var DYNGRAK!Tycker att det är lite lågt att du ljuger i bloggen. Vakten skrek inte "det är frivilligt att komma hit" utan "Kom inte tillbaka, känn dig portad".Du hade snott en romflaska i baren Marcus!Vi ses!

Marcus Gehlin sa...

Och sen flög tio tusen meter snöre förbi i en rymdbil.

lotta sa...

Ops.. Va visst inte kass uppdatering, utan bara jag som lagt till ditt inlägg "Bara i Ryd" som favorit.. haha.. Så smart kan man va =)