söndag, juni 01, 2008

Come on, Daddy needs a new pair of boxers

Pontus kom just med den goda idén att spela in lite kalsongpengar på nätpoker. Jag hade redan 50 kronor på Betway sedan tidigare, så jag gick in för att plocka hem lite cash. Tyvärr är min bror en extrem risktagare och har hemskt dåligt inflytande på mig. Han sitter bakom mig på sängen och skriker ut alla möjliga usla tips: "Kör!", "Slå om!", "Ställ in!". Jag får hjärter sju-åtta och han hojtar bakifrån, "lätt höjarhand!". Det spelar egentligen ingen roll vad jag får för valörer, är det samma färg på korten så gäller det att "smälla in degen".


För att göra en lång historia kort så förlorade jag 5$ ganska snabbt, hamnade i en hetsig ordväxling med en ryss och blev avstängd från chatten. Pontus har erbjudit sig att "casha in lite pluring" om jag betalar in 100 pix på hans Svenska Spel-konto, men jag känner att jag behöver tänka över det ett litet tag.

1 kommentar:

Kvack sa...

Spela in pengar för att köpa kallingar? Ok, den var ny