torsdag, juni 05, 2008

Experthjälp

Min mp3-spelare har under en längre tid krånglat rätt friskt, så igår tog jag garantibevis, kvitto och spelare och begav mig till Expert för att få den helad. Det första expediten frågade var om jag hade uppdaterat firmwaret på senaste tiden, vilket jag förklarade att jag inte hade eftersom den programvara som medföljde spelaren är så jävla usel att jag inte ens orkar öppna den. Expediten började alltså genast ladda hem programmet för att personligen uppdatera firmwaret.

En halvtimme senare hade han ännu inte lyckats få programmet att ens hitta spelaren, och vi var fullkomligt överens om "nu skickar vi iväg skiten på reparation". Sagt och gjort alltså, och nu lever jag i en tyst och konstig tillvaro. Just därför sitter jag vid datorn nu. En dag till utan Svenne Rubins så tror jag att jag hade blivit fullständigt galen.

Inget ont om Expert förresten. Utomordentlig service.

1 kommentar:

♥ Zombie ♥ sa...

Hehe.Jag lämnade in min mobiltelefon på lagning.Det tog 6 veckor innan jag hörde något ifrån dem.Fast jag klagar inte,jag fick en ny telefon! :D