måndag, juni 30, 2008

Sommaren är förstörd

Jag blir så jävla nedstämd av att Ernst har sålt sin själ till reklammånglarnas reklmamånglare tv4, så jävla nedstämd och sorgsen. Förra sommaren såg jag vartenda avsnitt av Sommartorpet men redan nu är jag trött på Sommar med Ernst.

I dagens program är Ernst hemma hos en till synes handikappad familj som bara sitter och låter världens finaste kåk förfalla. För att avhjälpa detta kommer Ernst dit, sågar sönder världens finaste staket och smäller upp nån jävla partyplatå. Nu är det i alla fall reklam, och så lär det förbli i tio minuter till. Programmet går ju på tv4 - sveriges sämsta tvkanal.

5 kommentarer:

Kvack sa...

...sedan så säger han "skön" var tredje sekund. Fast jag gillar Ernst ändå.

jerk sa...

han är ju rätt vass egentligen, men hans bra grejjer överdrivs så mycket att det blir totalt kasst. De filmar alltid på hans bara fötter. Men fan vad kul det var när han behövde en mortel för att stöta lite saker i. "Håll inte på å väg och mät, ta ett rejält knippe och stöt"

nintendotjejen sa...

Eeeeeek! Min mamma har liksom skrivit till Ernst!

Linn sa...

nytt inlägg tack. fan, dt här är en väldigt bra blogg! :D

Marcus Gehlin sa...

Kan det vara så att du har bokmärkt fel? Jag har ju skrivit bra många inlägg efter detta.