söndag, mars 06, 2011

Här kommer jag och luktar gubbe (dock inte svett)

För att ingen skall behöva kommentera i onödan: Jag vet att jag varken behöver rakgel eller -lödder. Ibland gillar jag att använda det ändå eftersom det är snällare mot huden och ger en närmre rakning (ha ha).


Hur som helst så måste jag bara undra en sak. Varför vill Gillette att alla killar skall lukta gubbomklädningsrum i ansiktet efter rakning? Det går ju fan inte att använda deras produkter. Tror de att det på något vis gynnar oss grabbar om tjejer tycker att vi luktar som deras far- och morfäder? Helt stört...


Och på tal om gubbomklädningsrum så finns det två roliga grejer att säga:
1. När jag är uppe på Malins gympa i Lambohov på måndagarna är det ett gubbgäng som har bokat hallen efteråt. När jag kommer in i herrarnas (gubbarnas) omklädningsrum efter gympan är de där inne och det luktar svett utav bara helvete. Och det här är alltså innan de har varit in och spelat innebandy i en timme. Helt stört...


2. Borttappat-lådan är borttappad i gubbarnas omklädningsrum på mitt gym. En dag när jag var där ganska tidigt kom det in en kvinna ur personalen och letade efter den. Jag sa att hon kunde meddela mig när den var återfunnen, eftersom jag har tappat bort min grå, av gul hårfärg missfärgade, mössa i omklädningsrummet. Hon har inte meddelat ännu, ingen borttappat-låda är återfunnen. Helt stört...

Inga kommentarer: