måndag, mars 14, 2011

Men va fan liksom...

Ibland tränar jag i glasögon på gymmet. Dels för att jag inte vill slösa med mina dyra linser, dels för att mina ögon mår lite sådär. Hur som helst så är det skitirriterande med glasögon vid träning. De halkar bara runt på näsan och stör. Men det finns en bra grej med att köra glasögon till gymmet: jag tar av mig glasögonen när jag ska duscha och slipper alltså se alla tjocka nakna gubbar som håller på med konstiga övningar inne i duschrummet.


Vissa gånger klarar jag mig dock inte undan så lätt. Det verkar nämligen vara lag på att alla över femti år ska stå helt spritt språngande när de blåser håret med hårblåsen som finns där. Och när de väger sig. Och överhuvudtaget när de skall transportera sig omkring inne i omklädningsrummet.


Förra veckan var det en gubbe som blåste håret "där nere" med hårblåsen. Va fan liksom...

4 kommentarer:

big sa...

Oj då jag har långt kvar märker jag..jag duschar hemma...far en j naken runt..men kanske ska börja ett problem finns dock..finns ingen hårblås i Slätta

Marcus Gehlin sa...

Ingen hårblås? Vad tränar du på för konstigt gym?

Thomas sa...

http://cryoftheday.blogspot.com/2011/03/omkladningsrumsblottaren-han-ar-ganska_17.html

Marcus Gehlin sa...

Gillar.