tisdag, mars 08, 2011

Två roliga sägningar

Om ni inte fattar andra sägningen så kan ni låna Nilecity på DVD av mig. Hör av er på mail eller telefon.


1.


Jag och Mattis kollade på Klass 9A. Avsnittet handlade bland annat om en kille som heter Ludvig (Ludwig?) som har svårt med matten. Först var det en berättarröst som sade "Ludvig har godkänt i alla ämnen utom matematik, där har han problem". Sen när de filmade Ludvig strax efteråt så hade han glasögon, då sa Mattis: "Han ser ju ut att ha MVG!"


2.


Jag och Eric kollade på Spiderman 3. Flint Marko blir förvandlad till Sandman i en scen där man får se atomerna i hans kropp bytas ut mot sand, varpå han helt faller sönder och blåser iväg i ett sandmoln. Då sa Eric såhär: "Ja du vet, de plockar ju isär killen i molekyler och sen sätter de ihop honom igen..." 

2 kommentarer:

BlindDate.nu sa...

Hej, Jag är intresserad av att annonsera på din blogg. Kontakta mig om gärna via e-post. Vänliga hälsningar,BlindDate.nu

Marcus Gehlin sa...

Stick och brinn, och ta din skitsida med dig!