söndag, april 24, 2011

Heppo.se kan dra åt helvete men det är synd om Eric Lindros

Jag är ofta inne och tittar på hockeytacklingar på youtube, så även idag. Under morgonens session har jag kommit fram till två saker:


1. Jag hatar Heppo.se. Deras satans jävla reklam finns fan på varenda jävla hemsida på hela jävla internet. Och när plötsligt halva filmfönstret täcks av skor, mitt under en grov Kronwall-tackling, då får det fan vara nog. Heppo.se kan dra åt helvete! Jag skulle aldrig ens komma på tanken att handla så mycket som ett skosnöre från dem.


2. Jag klarar inte av att titta på videor där Eric Lindros blir tacklad. Det är så jobbigt att tänka på alla hjärnskakningar som han har haft. Jag mår dåligt i själen när jag tänker på det.

2 kommentarer:

Markus Frank sa...

Brett Lindros fick ju också sluta på grund av för många hjärnskakningar. Tacklade folk honom bara för att de trodde att han var Eric tror du?

Marcus Gehlin sa...

Troligtvis. Usch! UK PÅ FREDAG YO!