tisdag, november 04, 2008

Att vaka eller inte vaka

Ska jag gå på skolans valvaka imorgon eller ska jag kanske stanna hemma och kolla vakan på tv? Kanske ska jag rent av bara gå och lägga mig tidigt imorgon? Själva presidentvalet känns oviktigt för mig men det är ändå en så pass stor händelse att man borde se det. Dessutom ligger det lite i mitt intresse vilken president det blir, med tanke på hur jävla mycket oreda som det där idiotiska landet kan ställa till med.

Hur som helst håller jag på Obama, han verkar vara vad min gode vän Jesper C skulle kalla en sköning.

4 kommentarer:

Pluppa sa...

*LER*Hoppas också på Obama!KramPluppa

Elin sa...

Klaaaart man hejar på Obama!!! Jag tänker gå och lägga mig tidigt och helt enkelt vara helt säker på att han vinner och att världen kanske från och med då kommer bli en lite lite bättre plats (hoppas hoppas hoppas).Det är faktiskt fett najs att ha ett sådant jobb som jag har, där man får göra bara roliga saker och bestämma mycket själv. Det gillas. Jätteskönt att slippa läxångest och sånt också! :D

Anonym sa...

en reversed osköning

Marcus Gehlin sa...

Reversed inverted sköning.