onsdag, november 26, 2008

Maria Erikssons taskiga påhopp

Fick ett mail idag som jag tycker var lite elakt:

"Blogg‏

Från: Maria Eriksson (hysteriskt@yahoo.se)
Skickat: den 26 november 2008 10:45:19
Till: mmcm54321@hotmail.com

Skulle tro att de flesta är trötta på dina kommentarer oxå. Väx upp!!"


Av någon anledning går det inte att svara till hennes mailadress, men som det verkar så läser hon min blogg (eller har i alla fall gjort det en gång) så det borde gå bra att svara här. Här är det svaret som jag försökt skicka till dig, Maria Eriksson:


Vad är det här om nu då? En person som tycker att det är okej att skriva "oxå" uppmanar mig att växa upp. Svårt att ta det på allvar ärligt talat.

Är det så att jag har skrivit något i min blogg som förnärmar dig? Jag hoppas att jag har gjort det, med tanke på hur du beter dig. Stick och brinn!

Med Vänliga Hälsningar
Marcus Gehlin

1 kommentar:

jerk sa...

jag tror att maria eriksson är en takidaälskande tv-kock som ofta klär sig i biega chinos..