torsdag, november 13, 2008

Pinsamt Rongedal

Jag har aldrig haft någonting emot bröderna Rongedal, snarare tvärt om. De sjunger båda väldigt bra, vilket har vägt upp den totala avsaknaden av bra låtar. Efter att ha läst den här artikeln på Expressen.se måste jag dock ändra uppfattning: vilken jävla idiot han är, den där Henrik Rongedal.

Vad den där Henrik Rongedal verkar tro är att deras låga skivförsäljning beror på nedladdning. Jag vill inte gärna vara elak, men ibland måste man berätta sanningen:

1. Anledningen till att Rongedals skivor inte säljer är att de inte har gjort en enda bra låt. Faktum är att de inte ens gjort en nästan bra låt.
2. Ingen laddar ner Rongedals musik. Se sanning #1 för anledning.

Med andra ord skulle det lika gärna kunna vara min underskrift på den där namninsamligen...

2 kommentarer:

Isabel sa...

Hej Henrik och Magnus jag tycker att ni säljer bra låtar som rockar jävla fett så in i helvete.Jag älskar eran cden.

Isabel sa...

Hej igen jag vill att ni ska fortsätta sälja bra låtar jag vill ha flera rongedal låtar.Eran låtar passar perfekt på discor som jag och Sofi älskar. Ni äger och rockar jävlar fett vi tröttnar aldrig på eran cden vi älskar så in i helvete på eran cden.