torsdag, oktober 25, 2007

DASHPLAN!

Jag hatar ordet dashplan. Jag hatar alla tidningar som skriver om dashplan. Jag hatar alla tv-kanaler som sänder nyheter om dashplan och jag hatar alla som överhuvudtaget nämner ordet dashplan i nyhetssammanhang. Snacka om att de verkligen letar fel på de där jävla planen. Allt för att kunna publicera en riktig jävla EXTRA EXTRA-löpsedel nästa dag. En kort lista över småfel och de rubriker de skulle leda till:

Svåra yttre skador på dashplan!
Färgen flagnar på ett dashplan.

Dashplan flygodugligt!
Slut på bensin i ett parkerat dashplan.

Dashplan mitt i flygdrama!
Valfri flygrelaterad icident på ett avstånd mindre än tio mil från ett dashplan

3 kommentarer:

ionizer sa...

AMEN!

Anonym sa...

27/10Dash-plan nödlandade på Kastrup

Malin=) sa...

*hehe den va bra...