måndag, oktober 15, 2007

Var tog all action vägen?

Såhär under tenta-p behöver skaffar jag mig usla sömnvanor och måste sitta uppe till ungefär två-tre innan jag kan gå och lägga mig. Alltså det perfekta tillfället att trycka i en actionfilm i dvd-spelaren och bara ligga och jäsa. Tyvärr så har jag snart sett alla riktigt bra actionfilmer. Och då talar jag inte om riktigt bra actionfilmer, utan om riktiga riktigt bra actionfilmer.

Jag snackar alltså Arnold, Stallone, Vin Diesel och The Rock. Stora killar med stora vapen. Jag snackar Terminator, The Rundown, Walkning Tall, Rambo, xXx, The Predator och framför allt Commando. Är det någon som kan tipsa om en grym film med mycket muskler och vapen? Tenta-p håller på i ytterligare en vecka och två dagar, så ni har god tid på er att komma med tips.

4 kommentarer:

lolboll sa...

Allt med Dolph... en riktig man!Kemiingenjör, fick stipendium till MIT samt allmänt tuffast i världen.

Ida sa...

Sätt på nått mysigt och romantiskt istället för sånt där tjafs. hehe.

George sa...

"Scarface" innehåller många mord och är rätt coolt i allmänhet.

RadenMan sa...

Kolla in Mel Gibssons filmer Dödligt vapen. Dom är grymma också ;)