torsdag, oktober 04, 2007

Jag vill ha Findus Pizzabullar till frukost, mamma! Nåt annat vill jag inte ha. Jag hatar tomaten oc

Kände att min kropp krävde frukost idag, så jag letade igenom köket för att se vad som fanns. I frysen hittade jag ett tvåpack med Findus Pizzabullar, som delades ut gratis uppe på skolan igår.

Det var ingen vidare frukost alltså. Tog ca en minut att äta upp båda två, och magen känns lika tom som innan. Smaken kan närmast beskrivas som tomatpuré brett på en polarkaka. I vanliga fall delar man ut varuprover för att få folk att uppmärksamma den varan, men i det här fallet verkar det vara för att få slut på skiten i lagret. Blä!

2 kommentarer:

malin sa...

De delades ut idag också, kan jag glatt meddela. Lika äckliga som igår! Blev inte mätt för fem öre

sandra sa...

Jag tyckte faktiskt att dom var väldigt goda. Fick ett paket på onsdagen och ett på torsdagen :)