onsdag, mars 07, 2007

Angående hur tråkigt innebandy har blivit kontra hur roligt fotboll är

Innebandy har blivit så jävla trist den här säsongen. Tror inte jag har varit speciellt sugen på att spela en enda gång sen jag flyttade ner hit till Linköping. Eller, jag tror det var kul de första tre-fyra träningarna, men sedan dess har jag inte haft någon lust att spela en enda gång. Jag gått på träningar och spelat matcher i hopp om att det skulle bli kul igen, men icke. Det är väl bara att inse, KFUM Falun-dagarna är över...


Hur som helst så tror jag att jag har funnit mitt nya kall i livet. Studenserien i fotboll. Trots att jag är rätt usel på fotboll, och att jag oftare lyckas ramla än lyckas dribbla, så är det grymt kul. Kom ganska nyss hem från en match, vilken vi tyvärr förlorade med 3-1. Och nu sitter jag här, nyduschad, 20 år och med studentfotboll i blicken.

2 kommentarer:

cj sa...

hörrö... ssibf needs you

Fia sa...

Men, inte kan väl innebandy vara tråkigt?Du ska se att suget kommer igen till nästa säsong :o)