tisdag, mars 27, 2007

En bar idé

Jag har äntligen kommit på idén som ska göra mig rik. En speciell serie bars för studerande. Jag har inte riktigt kommit på alla produktnamn ännu, men här är några:
Deriver-BAR
Integrer-BAR
Beskattnings-BAR

Deriver-BAR och Integrer-BAR kommer vara grymma kompisar på mattetentor, fulla med energi! Jag vet inte vilken tenta man ska käka Beskattnings-BAR, men någon måste ju studera något som har med skatter att göra?

Förutom "tenta-barsen" ska det finnas två normala bars, Använd-BAR och Oanvänd-BAR. Den förstnämnda ska vara jättenyttig och den andra ska bara vara god.

4 kommentarer:

jerk sa...

shit, grym idé. Fan, bilden måste ju tagit en timme att göra :P

Marcus Gehlin sa...

Runt 40 minuter tror jag.

Yel sa...

Beskattnings-BAR => Redovisning kanske =)

arbetslö(s) sa...

Kul och läsa dina skrifter. till oss som saknar det härliga student livet och är ute i det kalla världen och i tankar att sadla om, vore det här bra att ha, nämligen tanken på karriären, utvecklings-BAR