måndag, mars 05, 2007

Spökbloggare

Någon som vill anställa mig som spökbloggare? Som din privata spökbloggare skriver jag blogg regelbundet åt dig under så lång tid du vill. Jag anpassar blogginläggen för att det inte ska märkas att det inte är du som skriver, och jag håller mig så pass välinformerad att jag aldrig skriver någonting som du inte skulle skriva.

Det spelar ingen roll vad din blogg handlar om. Efter tre år i den svenska gymnasieskolan är jag expert på att få det att verka som om jag faktiskt vet något om ett ämne. Bloggar du om spanienresor? Inga problem. Bloggar du om ljusstöperi? Inga problem. Bloggar du om rytmisk gymnastik? Inga jävla problem. Ja, ni förstår. Jag kan skriva om precis vad som helst.

Intresserad? Kontakta mig angående prisuppgifter.

2 kommentarer:

sebban sa...

hehehe.."kontakta mig angående prisuppgifter"..e din ekonomiska situation SÅÅ dålig. Det e ju nästan som prostitution..spök-bloggs prostitution...ILLA! Dessutom är jag rätt övertygad om att du INTE besitter den kunskapen, att veta allt lixom...ta ex. bröderna Bronett...du vet cirkus-dvärg-tvillingarna! Du skulle aldrig kunna skriva som deras blogg...face the fact..-DU BOR PÅ FEL SIDA RYD!

Emma sa...

Hahahaha! Kan inget annat än att hålla med sebban.