torsdag, maj 17, 2007

Världens gulligaste labbpar

En rolig kommentar till förra inlägget, skriven av Ala.

"En konversation från förra fredagen när Marcus skulle skriva labbrapport:

Marcus: Du har ju fan inte gjort nånting, nu får du hjälpa mig skriva.
Sebban (sitter vid datorn bredvid o slösurfar): Nej jag orkar inte och är upptagen, gör det själv!
Marcus: Men vafan!! Vi är världens sämsta labbgrupp!
Sebban: Nee, säg inte så...

10 minuter senare

Sebban: Okej jag kan hjälpa dig lite
Marcus: Tack
Sebban: Förlåt att jag inte hjälpte till tidigare
Marcus: Förlåt att jag sa att vi är den sämsta labbgruppen. Jag menade inte det.

Världens bästa labbgrupp vet jag inte om ni är, men definitvit den gulligaste=)"

Världens gulligaste labbpartner, drinking Sebban

1 kommentar:

ida sa...

Ja nog är ni gulliga allt!