torsdag, september 27, 2007

Återbesök hos Sveriges sämsta optiker

Idag var jag återigen på besök hos Sveriges sämsta optikerkedja, Synsam. Naturligtvis fick jag en fluga i ögat när jag cyklade ner, och som väntat fick man höra det direkt man kom in: "Du ser väldigt irriterad ut i höger öga". Och man hörde verkligen misstron i min optikers röst efter att jag berättat om flugincidenten, och nu blir det inga linser på två veckor. Ögonen måste vara vita som svanfjädrar vid mitt återbesök, annars kommer jag säkert bli ordinerad ögonlapp.

Finns det en kroppsdel jag skulle byta ut any time, så är det ögonen. Mina ögon är sämst, och jag gillar inte alls mina glasögon. Tvi!

3 kommentarer:

Anders sa...

Först!

Anders sa...

Ja, jag är ju inte Schulman...

lotta sa...

jamen de e fina iallafall :-)