söndag, september 23, 2007

Ur tråkiga lördagar föds feta människor

Idag har jag haft så fruktansvärt tråkigt. Jag är fortfarande totalt utslagen efter gårdagens strapatser, vilka slutade här hemma runt halv fyra-tiden. Dock antar jag att det inte är den sena timmen som gör mig så seg idag, utan snarare all den alkohol min arma kropp fick känna på. Det är inte utan att man känner för att bli nykterist ibland.

Det enda jag orkat göra idag har varit att gå till Hemköp i Ryd och cyklat till McDonalds. På Hemköp köpte jag chips och läsk och till lunch blev det en Big Mac, strips och en cheesburgare. Det är inte utan att man känner sig fet efter en sån dos skräp, det vill jag lova.

5 kommentarer:

Heléne sa...

Vilken fantastisk sann rubrik.

Aylala sa...

Japp. Nickar här. Alldeles förfärligt sant. Ost och choklad någon?

kattis sa...

såsant. så sant.. tycker för övrigt att du verkar rätt pigg ändå som orkar gå til lhemköp o mc donalds :)

Sanne sa...

det är min dagliga diet

Jessica sa...

Bästa rubriken på väldigt länge var än jag läst rubriker.