fredag, september 28, 2007

"No sleep, Jerry! No sleep!"

Är just nu på en only nudlar-diet här hemma. Jag köpte lite sallad och tonfisk i måndags, men jag har helt enkelt inte orkat göra iordning det ännu. Förhoppningsvis blir det iordninggjort nu i helgen, annars är det bara att kasta skiten.

Det är rätt typiskt att jag inte kan sova nu, eftersom imorgon är enda dagen på hela veckan som vi börjar åtta. Efter ett pass med Gears of War, och alldeles för mycket kaffe och glass, hemma hos Mattis är jag på tok för pigg. Det kanske inte blir någon 0815-lektion för mig imorgon trots allt...

2 kommentarer:

peter gehlin sa...

hur gick det..kom du upp å iväg...kaffe å glass är ingen hitt. Men nudeldieten är säkert bra för din kropp..men du lite tidigt att påbörja dieten inför beach-08

Marcus Gehlin sa...

Beach-08? Jag satsar på beach-09 som tidigast...