onsdag, september 19, 2007

Nära katastrof i märkesbacken

Idag var jag än en gång riktigt nära att krocka i märkesbacken. Jag kom cyklande nerför och i stort sett hela backen var tom eftersom klockan var runt halv tio. Plötsligt så möter jag en typ på en cykel. Alldeles jättenära cyklar han förbi och jag får ungefär två hjärtattacker. Jag måste ha åkt och tänkt på något helt annat. Verkligen helt stört att jag inte såg någon som kom rätt emot mig, fast jag stirrade rätt ut i tomma luften framför mig. Kan det vara nån tropisk sjukdom? Hör av er om ni vet något.

2 kommentarer:

jerk sa...

Jag har två teorier. Antingen är det den ökända dödsmyggan som har gett dig ett tropiskt virus, eller så kan det vara fågelinfluensan, det ska ju vara på gång igen har man ju hört....

Anonym sa...

Haha, beror det inte på att alla cyklar som galningar här i linköping då?