fredag, september 28, 2007

En telefonförsäljare utan koll

Som vanligt när man sitter hemma såhär mitt på dagen så ringer det en telefonförsäljare:

Han: Hej Marcus! Jag ringer om en prissänkning på teleabbonnemang som alla under 35 år är berättigade till.
Jag: Jaha.
Han: Och den målgruppen stämmer väl in på dig?
Jag: Jo, det gör det väl.
Han: Berättar om hur billigt jag kan få ringa.
Jag: Jaha.
Han: Och så kommer vi sänka din abbonnemangsavgift till hundra kronor istället för 120 kronor som du betalar idag.
Jag: Jag betalar bara 65 kronor idag.
Han: Jaha... Ja, då får jag väl tacka för mig då.
Jag: Ja, varsågod. Hejdå.

4 kommentarer:

Silver sa...

*fness*

Millan sa...

Att dom aldrig kan ge sej, som när det ringer elförsäljare & dom ber en att ta fram en gamal räkning & kolla vad man har för pris, vet dom inte det innan dom ringer så kvittar det!!! Nån koll får dom väl ha?

prinzessin sa...

Haha..

Klinken sa...

Anmäl dig till nix-registret så slipper du de där kackerlackorna.(Gratis dessutom)