tisdag, september 11, 2007

Trasslig hårkris!

Just nu är det bokstavligen talat en trasslig kris på mitt huvud. Jag har lovat min gode vän Jesper C att inte klippa mig innan jul, och han har lovat mig detsamma. På grund av detta ser jag nu ut som en galning i håret.

Det är rätt jäkla svårt att få fatt på mitt tjocka, lockiga hår. Inte ens hårvax kan tynga ner stråna. Igår kväll gjorde jag misstaget att tvätta håret, så idag på skolfotot såg det ju ut som det gjorde. Jag kommer inte få många beundrarsamtal om den bilden alltså...

1 kommentar:

Johan sa...

Trodde alla som hade tjockt hår redan visste att tvätta håret är den 8:e dödssynden... Testa tvätta ungefär varannan vecka, då skapar håret sitt eget vax(fett..) och håret ligger precis som du vill... Inga dyra produkter behövs heller, skitbra...