tisdag, januari 29, 2008

Direkt från Stureplan

Som jag tidigare skrev, i ett inlägg jag råkade ta bort igår, så var jag på en bloggträff i Stockholm idag. TeliaSonera, som bjöd in och betalade för allting, hade också bjudit dit ett gäng artister från Melodifestivalen.


Jag och Sibel.


Eftersom jag ser ut som världens nörd så är det tur att hon har övat in den där fräcka kändisposen, så att halva kortet i alla fall blev lyckat. Vidare så kan jag säga att hon höll faktiskt om mig också, jag är bara så bred så att hon inte nådde runt. Jag skriver mer om dagen senare, nu ska jag gå och spela fotboll.

3 kommentarer:

jerk sa...

vem är sibel?

Marcus Gehlin sa...

Stora evenemang hon har deltagit i är (rankade i viktighetsordning): 1. Bloggträffen 2008 2. Idol 2005 Hon är just nu aktuell med deltagande i årets melodifestival. Jag har dessutom hört rykten om att hon skall blogga inför melodifestivalen men det är ingenting jag kan garantera. Kom bara ihåg var du hörde det först.

Alexandra sa...

Du har bevisligen lika dålig "arbetsmoral" som jag. Kom mig inte för att skriva om resten av bloggträffen förrän idag.