måndag, januari 21, 2008

Zorrofinterna förstör innebandyn

Jag måste bara säga det att jag saknar innebandyn. När jag har gått ner lite i vikt så måste jag antagligen börja spela igen. Tills dess får jag hålla till godo med studentserien, som jag hoppas snart ska komma igång igen. Kanske är 2008 STHLMSKAVSTAs år?

Och vad är det egentligen med de så kallade zorrofinterna? Det är inte coolt. Okej att småungar tycker det är häftigt, men så fort man väger över femtio kilo så tycker jag att man ska fokusera på annat.

2 kommentarer:

experten sa...

här kommer ett expertutlåtande: det ÄR coolt även då man passerat den magiska 50kg gränsen. Enligt ditt utspel skulle det för en person som bantar ner sig till 49,99kg vara ok att göra zorrofinten tänk då om han äter en banan eller ännu värre dricker en slurk vatten under tiden man spelat då måste man svettas ut lite och torka av det!! ...medför bara problem, å det är ju inte direkt som att folk springer runt på planen och gör zorrofinten konstant eller?!

Marcus Gehlin sa...

Trots din mycket förvirrade kommentar så står jag fast vid vad jag skrivit. Zorrofinter är för ungar.