onsdag, januari 16, 2008

Inte så lätt att väga 0,09 ton

Tidigare i höst hade jag faktiskt lyckats gå ner till 87 kilo, men det sket sig såklart över jul - trots att jag tränade på ganska skapligt. Idag var det dock dags att köra på igen. Jag och Ala begav oss upp i Rydsskogen för att beta av en runda på 2,5 kilometer. Ala satte upp ett rysligt tempo och det var tusan knappt att jag lyckades släpa mina 90 pannor ända in i mål.

Imorgon har vi bestämt att vi ska springa halvmilen, så det är bara att ladda om. Nu ska jag upp till skolan och beta av ett kvällspass programmering. Leve livet!

3 kommentarer:

Tuss sa...

Har du sprungit 2,5 km och VILL frivilligt springa mera?! :O Haha´! Sjukt ju men duktigt endå;) Ha så kul! /Tuss

Dimma sa...

Vad du är duktig...Riktigt bra jobbat måste jag säga..Jag vet inte om du är intresserad men det finns ett forum som heter viktsnack.se Där det finns en hel del folk med hjärtat på absolut rätta stället..Du är alltid välkommen att kika in om du vill.. Hon som har startat forumet heter Veronica och har hur mycket kunskap som helst..En del killar vinns det på forumet men det kryllar inte av dom tyvärr..Jag hoppas att det går bra för dig och så vill jag önska dig en riktigt trevlig kväll../ Dimma

jerk sa...

jävlar, efter 2.5 km så vore jag invalid av träningsvärk i flera dagar