måndag, april 07, 2008

Min bästa idé

Jag är typ bäst i världen på att tänka ut grejer. Här kommer en jättebra idé till ett tv-program med mig i huvudrollen:

Som ni säkert har uppmärksammat är tränings-tv jävligt poppis nu. Vi har på senaste tiden presenterats för ett gäng nya tv-personligheter såsom Anna Skipper, Blossom Tainton och allas vår egen ToppformsDanne. Jag hade tänkt ta detta med viktminskning och vardagsmotion ett steg längre och satsa på att bli bodybuilder. Till min hjälp kommer jag ha min pappa och min faster, som båda två har tränat hårt i hela sina liv, samt ett gäng gäster som kommer för att motivera mig.

Programmet går alltså ut på att följa mitt nya liv varenda dag och skratta åt mig när jag gråter i bänkpressen och avnjuter härligt råa ägg till frukost. Helst ska man kunna följa min privata videodagbok på internet varje dag och kunna titta live på mig när jag sliter i gymmet.

Mina enda funderingar är kring hur lång tid det egentligen skulle ta att uppnå bodybuilder-fysiken. Tar det för lång tid kommer det kosta alldeles för mycket. I och för sig räknar jag med rejäla sponsorpengar och gåvor, men det kommer ändå bli en dyr produktion. Är det någon som känner sig manad att betala för hela baletten så är ni välkomna att kontakta mig. Endast seriösa anbud tack.

Inga kommentarer: