fredag, april 04, 2008

Snart gråhårig men aldrig flintskallig

Nu har jag gjort alla lektionsuppgifter till morgondagens lektion i Ekonomi och kan därför ta sovmorgon imorgon. Jag är så jävla inte värd det egentligen eftersom jag skolkade idag men vafan, det är så skönt att sova.

Jag är tyvärr inte lika duktig på att uppdatera bloggen i nuläget, men det kommer säkert igång igen. Idag skulle jag till exempel skriva något väldigt kul, men jag råkade somna istället. Faktum är att jag sover rätt jäkla mycket och ofta just nu. Jag somnar alltid på eftermiddagen efter att jag har ätit middag. Alltid i soffan och alltid med tvn påslagen och sen vaknar man upp och känner sig femtio år gammal. Mina föräldrar brukade alltid sova i soffan framför tvn på eftermiddagen, och nu håller jag på att bli som dem. Om jag följer farsans utvecklingskurva är det dessutom snart dags för grått hår. Min gode vän Jesper C är dock lite mer illa ute, hans farsa och brorsa är båda flintskalliga.

Inga kommentarer: