tisdag, augusti 19, 2008

Hur många hatar Takida?

Mix Megapol har runt 100000 lyssnare i trakterna kring Stockholm. Antar man att huvudstadsinvånarna är precis som oss andra betyder det att ca 900000 människor lyssnar på Mix Megapol varje dag. Lägger man till alla som blir tvingade att lyssna, till exempel på jobbet eller i butiker, så tror jag det är säkert att säga att minst en miljon människor om dagen lyssnar på Mix Megapol.

Med andra ord: Minst en niondel av Sveriges befolkning hatar Takida.

8 kommentarer:

Johannes sa...

O tänk i ett globalt perspektiv, vi är miljarder som hatar takida.Det värmer

Marcus Gehlin sa...

NER MED TAKIDA!

Marcus Gehlin sa...

Schön tanke! Riktigt schön tanke!

Elin sa...

usssch, Takida är bara dåliga metallicawannabes som gör grymt töntiga låtar. blläääää!!!Jag bor i ryd. Det är ju rätt hyvens, eller ja.. det finns ju hemköp ;)Nejmen jag trivs bra, hoppas på jobb snart och sådär. :) Kram//E

sigis sa...

Jag hävdar nog att hatet är större... finns även mot Kid Rock, Nickelback och Björn Gustafsson

Albin sa...

Om takida är så värdelösa, hur kommer deet sig att dom drar så sjukt mycket publik? Hur kommer det sig att dom är nominerade till årets grupp? hur kan dom ha två låtar på trackslistan, en lista där folket röstar? hoppas nån över tolv kan komma med ett argument till varför takida suger?

Marcus Gehlin sa...

Hur det kommer sig? Jo, det är för att folk, liksom du, är extremt jävla dumma i huvudet.

Anton Östman sa...

Tja!Du jag PrtSc din fina blogg artikel och sparade som bild i en grupp på F-B som heter ''Våga Hata Takida''. Din blogg var en grymt intressant uträkning må jag säga! hoppas att det inte stör dig. Om du finns med där så joina gärna!Ha de gött!