söndag, augusti 17, 2008

Linus Thöntblad

Ska han någonsin inse att han är genomkass? Fy fan!

5 kommentarer:

M_i_e sa...

Nej, han har mycket i kroppen men lyckas inte på de stora mästerskapen. Man är inte kass om man klarat 2,38.Jag tycker jättesynd om Linus. Han hade förtjänat att gå till final. Och nu snackas det om att han var över men att mattan låg emot stolparna så när han rörde sig på mattan stötte den till stolparna så att ribban åkte ner. Det ser faktiskt ut att ha gått till så på bilderna...M_i_e

sthlmscilla sa...

Hur högt hoppar du själv?

ioanna sa...

jag håller med m_i_e.. tycker synd om honom istället... ta de där JÄVLA reportrarna istället... - hur känns det??jävla puckon....

tengileye sa...

Tycker inte synd om honom- stannar den kvar så stannar den kvar, liksom. inte mindre än TRE missar, så nån "förtjäning" har han knappast

Marcus Gehlin sa...

Du har rätt. Jag är inte höjdhoppare på elitnivå så jag kan inte skriva att han är kass. Av samma anledning (att jag inte är dum) kan jag inte skriva att du är ett pucko, vilket jag alltså inte skriver.