måndag, april 26, 2010

The Baseballs kan dra åt helvete

I dag på gymet hade de slagit på nån totalt jävla värdelös radiokanal, Radio Guld eller nåt hette den. Men kan ju säga att något är guld när något är bra, men i det här fallet var det snarare guld som i guldbröllop - a.k.a. femtio år gamla låtar.


Men sen helt plötsligt gick en ny låt igång: Hot N Cold med The Baseballs. Och jag måste bara säga det: VILKET TOTALT SKIT! Alla som har följt min blogg vet att jag hatar band som bara framför covers på gamla hitlåtar (typ EMD), The Baseballs är inget undantag. Snarare är det så att jag hellre skulle gå på fem konserter med EMD plus fem konserter med Takida än att höra en enda låt med The Baseballs någonsin igen.


Kan ni fatta det?! Ett band som är sämre än Takida. Aldrig trodde jag att jag skulle få vara med om något sådant...


Som jag skrev nyss så är jag inte speciellt sugen på att skriva just nu, därav det dåliga inlägget. Hoppas ändå att budskapet gick fram.

5 kommentarer:

svenne-svenne sa...

vicket dj-a trist liv du har som ente kan låta dej roas av enkla saker.

Marcus Gehlin sa...

Ja. Att inte gilla The Baseballs är synonymt med usel livskvalitet...

anna sa...

The Baseballs är bäst. det är bara att fatta!!!!!!

Marcus Gehlin sa...

Ja och vet du en annan sak som är bra? Hitler!Ha ha.

Fredrik sa...

Så jävla bra skrivet!The Baseballs kan vara det mest patetiska och värdelösa jag någonsin har hört fyfan, en kan fanemej spy för mindre! Dem kan inte ens göra egna låtar utan måste göra covers på nya rihanna låtar o fan vet vad, nej usch fyfan! Det värsta är att på varenda jävla fest man går på hör man en fjortis stå o skrika "Baseballs WUUUUUUUUUUUUH!!!" Sen börjar den förbannade jävla Katy Perry låten spelas i Rock n Roll version.