fredag, april 16, 2010

MEN KOM IGEN FAAAN VAD SAKTA DET GÅR! ÅÅÅÅÅÅH!

Jag har fortfarande inte fått min nya mobiltelefon. Detta fastän jag beställde den i måndags för att säkert få den senast idag. Helgen är sabbad! Hela mitt schema var baserat på att jag skulle få mobilen idag:


fredag: lyssna på spotify
lördag: börja twittra
söndag: sluta twittra


Men det sket sig som sagt. Istället ska jag äta glutenfri grekisk sallad och kolla på Harry Potter, alternativt gå ut och vina. Det senare innebär dock att jag inte kan träna imorgon... Läget just nu: 70 % för Harry och 30 % för vin.

3 kommentarer:

sarahmara sa...

Klart jag kan avslöja vart jag hittat dom, men då får du ju komma o gratta mig imorgon=) fyller 35 år ju.....adress:http://www.animerade-gif.com/kramiz

Marcus Gehlin sa...

Jävlar, 35! Det var inte dåligt. Tack för länken!

sarahmara sa...

Tack för den du, menar du att jag blir kärring=), sorry bara en mogen kvinna. Den du!