måndag, april 12, 2010

...på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det, på det sjätte smäller det!

Nu är det dags att beställa den där nya mobilen som jag måste ha. Tyvärr verkar alla tillverkare satsa på enbart pekskärmar nu för tiden, så jag måste väl köpa en sådan då... Och eftersom jag bara köper SonyEricsson (Kina kan dra åt...) så måste det bli en x10. Och eftersom jag inte vill betala snormycket i månaden måste jag betala 4 000 pixalones dirr.


På grund av de där 4 lakanen så har jag dragit mig för att beställa telefonen, även fast jag i stort sett har bestämt mig sedan tre dagar tillbaka. Men nu ska det som sagt ske. NO RETURN! 


Vad vidare är så vill jag bara påpeka att jag aldrig skulle köpa en ny mobil om jag redan hade en som fungerade, sådan är inte jag. Jag handlar endast när det verkligen behövs. Dessutom fick jag min nuvarande mobil helt gratis (ingen bindningstid till något eller något), så eftersom jag sparade flera tusen på den kan jag beställa en desto dyrare denna gången. Men nu ska jag inte berättiga köpet mer, nu ska jag bara beställa skiten och sen sitta och ångra mig tills dess att den dimper ner i lådan. Då räknar jag nämligen med att x10 kommer dazzla mig fullständigt med sin underbara funktionalitet och coolhet. Fy fan vad grymt det kommer bli!


Och just det: Fuck U Telenor, I'm going Halebop.

Inga kommentarer: