fredag, april 09, 2010

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Den där skruven som jag bände bort från min mobiltelefon, nu vet jag vad den var till: microfonen. Jag kan inte längre tala i min telefon... Det blir visst en ny i alla fall.


Har ängnat den senaste kvarten åt att lokalisera min back up-mobil, den usla gamla Motorolan. Gissa om jag blev förvånad när inte heller den fungerar längre. Helt svart. Den kanske behövs laddas eller nåt. Synd att den endast kan laddas i datorn, och att det bara funkar när den är på.


Over and out. Nästa vecka är det en iPhone-ägare som skriver här i bloggen. Vi får se hur det blir.

4 kommentarer:

jerk sa...

du kanske kan låna mattis 3g telefon... den där silvriga som mer liknar ett våffeljärn

Marcus Gehlin sa...

Ha ha. Nej den vill jag inte ha, den kan inte heller ta emot samtal...Ska köpa en jävla värsting nu, Sony Ericsson x10 vetdu. PANG!

jerk sa...

jävlar, min lur var långt ifrån en värsting när den var ny... men håller den ett år till så borde jag få pris!

Marcus Gehlin sa...

Klart den håller ett år till. På den tiden var det stil på lurarna. Min nya kommer säkert överlevas av din gamla mussla.